سوالات متداول جراحی گوش :

در این متن به سوالات متداول جراحی گوش پاسخ داده شده تا تمامی بیماران و متقاضیان این جراحی به جواب سوالات ذهنی خود دست یابند .

برای جراحی زیبایی گوش بهترین سن چه زمانی است ؟
دکتر اصلان احمدی بهترین سن برای جراحی زیبایی گوش را در سنین پایین بیان می کنند زیرا سن 6 الی 8 سالگی رشد گوش ها شروع می شود که اگر گوش های شخص زیادی بزرگ باشد تاثیر روانی بدی در کودک و همسالان آن دارد .
آیا جراحی گوش با بی هوشی عمومی است ؟
بله – نیاز است شخص در زمان جراحی زیبایی گوش به شکل کامل بیهوش شود ، اگر کودک این جراحی را انجام دهد نیاز است که به مدت 7 روز به شکل کامل استراحت نماید ، اگر بزرگسالان این جراحی را انجام دهد استراحت 3 روزه کافی می باشد .
چه مدت زمانی برای بهبودی پس از جراحی زیبایی گوش نیاز است ؟
معمولا تورم و کوفتگی های ناشی از جراحی پس از یک هفته از بین می رود و پس از سه هفته تمامی این تورم ها از بین می رود و شخص می تواند تمامی فعالیت های خود را از سر بگیرد .
مراقبت های قبل و پس از جراحی زیبایی گوش چیست ؟
پس از جراحی زیبایی گوش شخص نباید فعالیت های شدید بدنی داشته باشد و یا به انجام فعالیت های بپردازد که فشاری به گوش وارد نماید ، هم چنین داروهای بیهوشی می تواند تا مدتی برای شخص ناراحتی روده ای و شکمی ایجاد کند در نتیجه بهتر است قبل از عمل بینی شخص چیزی را میل ننماید یا از 8 ساعت قبل از عمل غذاهای سبک را مصرف نماید .
آیا جراحی زیبایی گوش درد دارد ؟
درد پس از جراحی زیبایی گوش بسیار کم است که با مصرف مسکن و داروهای که پزشک تجویز نموده است از بروز درد پیشگیری کرد .
مصرف مسکن و داروهای که پزشک تجویز نموده است برای تسریع روند بهبودی بسیار کمک کننده است .

سایر خدمات دکتر اصلان احمدی :

با تشکر مدیریت سایت دکتر اصلان احمدی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ فوق تخصص حنجره .

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

سه × 2 =